Boendedialogen i fokus när Molde rustades upp
De boende i kvarteret Molde 1-2 i Husby kunde sommaren 2009 glädjas åt nyrenoverade hus och en upprustad innergård. Innan renoveringen var de två femvåningshusen i stort behov av upprustning och energianvändningen var hög.